نوشته شده توسط : مهدی فیضی

صفحه نمايش :
 

صفحه نمايش بيرونی بسيار جالب است و مونوکروم می باشد در حالی که در Z520 يک 4K CSTN رنگ است با اين وجود بعلت ترکيب نارنجی – مشکی آن صفحه نمايش ثانويه Z530 بسيار خوب بنظر می رسد و حتی زير نور شديد خورشيد خوانا است و در هنگام فعال بودن ، اطلاعاتی در مورد پوشش شبکه ، وضعيت باتری و آيکن ها ، زمان ، تاريخ و نام اپراتور شبکه را نشان می دهد . هر گاه دکمه های کناری ولوم را فشار دهيد ، صفحه نمايش اطلاعات باتری را نشان می دهد . اطلاعات Caller ID و تماس های ناموفق نيز وجود دارد .


صفحه نمايش ثانويه در حالت غير فعال برای نشان دادن يک ساعت ديجيتال استفاده می شود اما خيلی خوانا نيست . در هنگام اجرای يک آهنگ نيز صفحه نمايش ، اطلاعات Music player در مورد طول تراک و پيشرفت زمان فعلی را نشان می دهد . اسامی خواننده و آهنگ نيز نشان داده می شود .


سونی اريکسون Z530 از آنتن دهی خوبی برخوردار است . بلندی صدای مکالمات در حد نرمال است . کيفيت صدای گوشی خيلی زياد نيست و بنابراين نمی تواند صدای واضح ايجاد کند ، اما در حالت آيفون خيلی خوب عمل کرده و صدای کاملا شفاف وبدون نويز ايجاد می کند . ساختار منودر اين مدل تغييری نکرده است و بصورت يک رابط استاندارد در تلفن های غير هوشمند سونی اريکسون است .


ساختار منو :
 

منوی اصلی يک ماتريس از آيکن ها است که دارای 4 رديف و 3 ستون می باشد و هر گاه روی يک آيکن متفاوت حرکت کنيد ، روی آن زوم می کند.زيرمنوها نيزدريک ليست با آيکن های کوچک در طرف چپ يا در يک ترتيب نوار مانند قرار دارند . دکمه Activity Menu يک منو با سه نوار ايجاد می کند : ( 1 ) New Events ( که تماس های اخير ، پيام های دريافتی و .... را نشان می دهد ) ، ( 2 ) ليست Shortcuts نرم افزارها و ( 3 ) منوی Bookmarks .


منوی Activity


تلفن ٢٤ MB حافظه داخلی دارد . محل کارت M2 نيز امکان توسعه حافظه را فراهم می کند ، اما در حال حاضر پيدا کردن اين کارت ها مشکل است . چهار تم از پيش نصب شده در Z530 وجود دارد . با تغيير دادن تم ها فقط رنگ های منو و پيش زمينه تغيير می کند . تم پيش فرض به رنگ آبی روشن با پيش زمينه غير متحرک می باشد . تم Bling به رنگ ارغوانی است و دارای پيش زمينه انيميشن می باشد . تم Floomasia ( به رنگ قرمز با پيش زمينه گل دار ) و تم Goldfish ( به رنگ طلايی با پيش زمينه انيميشن ) نيز وجود دارد .


منو و زير منو ها منوی تغيير پروفايل منوی Shutdown


تماس و دفترچه تلفن :
 

دفترچه تلفن سونی اريکسون Z530 بسيار عالی است و استفاده از آن راحت می باشد . حداکثر ظرفيت آن 1000 تماس است . تماس های اضافه شده را می توان بر اساس اسم کوچک يا اسم فاميل مرتب کرد ، همچنين می توان آنها را در گروهها نيز قرار داد. هنگام اضافه کردن يک تماس جديد ، يک منوی نواری ظاهر می شود . نخستين نوار برای زمينه های اسم و شماره است . دومين نوار برای آدرس های وب و Email است. نوار سوم برای تعيين آهنگ زنگ و تصوير است و چهارمين نوار برای اطلاعات شخصی مانند : عنوان ، کمپانی، خيابان ، شهر ، کدپستی و کشور است . زمينه های جداگانه ای برای دو آدرس مختلف وجود دارد . نوار پنجم برای اطلاعات اضافی و روز تولد افراد تماس است . هر گاه يک تاريخ تولد را اضافه کنيد ، تلفن سوال می کند که آيا می خواهيد آن را به تقويم انتقال دهيد يا نه .


ادامه دارد...
منبع:www.irmob.com

 




:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: